Citate ale lui Marilyn Monroe

        Marilyn Monroe a fost acea persoană rară care, deşi distribuită ca blonda sexy şi prostuţă, a reuşit prin puterea personalităţii să întoarcă rolurile cu susul în jos şi pe partea cealaltă, spune Andrew Horton.

  1. Amantul adevărat este bărbatul care te poate face să tresari doar atingându-ţi capul, sau doar zâmbindu-ţi sau doar privind în spaţiu.
  2. Oamenii au un obicei de a se uita la mine de parcă aş fi un fel de oglindă în loc de o persoană. Ei nu mă văd pe mine, ci îşi văd propriile gânduri desfrânate, apoi se maschează făcându-mă pe mine o desfrânată.
  3. Învaţă din ziua de ieri, trăieşte în ziua de azi şi speră pentru ziua de mâine.
  4. Oricine e o stea şi merită o şansă de a străluci.
  5. Tăcerea este singurul răspuns logic pe care i-l poţi da unui prost.
  6. Dragostea şi munca sunt singurele două lucruri reale din viaţă. Sunt menite să stea împreună, altfel nu merge. Munca în sinea ei este o formă de iubire.
  7. Găseşte pe cineva care să te facă să uiţi durerile trecutului. Găseşte pe cineva care să-ţi schimbe viaţa, s-o facă mai bună, să-ţi lumineze golurile de până atunci. Găseşte pe cineva care să-ţi merite zâmbetul!
  8. Cred că totul se întâmplă cu un motiv. Oamenii se schimbă ca să înveţi să renunţi la ei, lucrurile merg prost ca să le apreciezi atunci când merg bine, crezi în minciuni ca să înveţi să nu ai încredere în nimeni în afară de tine şi, uneori, totul se duce de râpă ca să facă loc lucrurilor bune.
  9. Sunt în mod categoric o femeie şi mă bucur de asta.
  10. Hollywood este un loc în care îţi plătesc 50 de dolari pentru un sărut şi 50 de cenţi pentru sufletul tău.                                                    marilyn-monroe-ayn-rand-admired.jpg
  11. Ştiu că există un viitor pentru mine, dar nu pot să-l mai aştept.
  12. Sunt om bun, dar nu un înger. Eu fac păcat, dar eu nu sunt diavolul. Sunt doar o fată mică într-o lume mare, în încercarea de a găsi pe cineva să iubească.
  13. Şi eu am sentimente. Tot om sunt. Tot ce vreau este să fiu iubită, pentru mine şi pentru talentul meu.
  14. Nimeni nu mi-a spus că eram frumoasă atunci când eram mică. Toate fetiţele ar trebui să audă asta, chiar dacă nu este neapărat adevărat.
  15. Cred că am fost întotdeauna profund înspăimântată să fiu cu adevărat soţia cuiva întrucât ştiu din experienţă că nimeni nu poate iubi cu adevărat pe altcineva.
  16. Câinii nu m-au muşcat niciodată. Doar oamenii.
  17. Bărbaţii care cred că iubirile trecute ale unei femei o fac pe ea să îi iubească mai puţin sunt proşti şi slabi. O femeie poate simţi o dragoste nouă pentru fiecare bărbat pe care îl iubeşte, dacă nu sunt prea mulţi.
  18. Bărbaţii adevăraţi sunt aceia care înnebunesc după femeile care ştiu a spune: “Nu!”, cei mediocrii se mulţumesc cu orice.
  19. Nu mă deranjează să fac glume, dar nu vreau să fiu tratată ca una.
  20. Nu vreau să fac bani, vreau doar să fiu minunată.
  21. Fă în aşa fel încât fericirea să fie singurul tău nărav.
  22. Imperfecţiunea este frumoasă, nebunia este geniu şi este mai bine să fii absolut ridicol decât absolut plictisitor.
  23. Dacă aş fi respectat toate regulile, nu aş fi ajuns niciodată nicăieri.
  24. O carieră reuşită este un lucru minunat, dar noaptea, când ţi-e frig, nu te poţi cuibări in ea.
  25. Sunt egoistă, nerăbdătoare şi un pic nesigură. Fac greşeli, sunt greu de controlat şi uneori dificilă. Dar dacă nu mă poţi suporta când sunt în cea mai rea formă, în niciun caz nu mă meriţi când sunt în forma cea mai bună.                                         Annex - Monroe, Marilyn_013.jpg
  26. Dacă vrei să ai două feţe, măcar una dintre ele ar trebui să fie drăguţă.
  27. O fată deşteaptă sărută, dar nu iubeşte, ascultă, dar nu crede şi părăseşte înainte să fie părăsită.
  28. Înainte să fac duşul de dimineaţă, îmi încălzesc o cană de lapte. Când acesta e fierbinte, adaug două ouă crude, le amestec bine cu o furculiţă şi beau combinaţia în timp ce mă îmbrac. Mai iau şi o pastilă cu multivitamine şi sunt sigură că orice medic ar prescrie acest mic dejun unei femei care munceşte şi este pe fugă tot timpul.
  29. Când vine vorba de bârfă, trebuie să recunosc că bărbaţii sunt la fel de vinovaţi ca şi femeile.
  30. Bărbaţii sunt mereu gata să respecte orice îi plictiseşte.
  31. Am prea multe fantezii ca să fiu o gospodină. Cred că eu sunt o fantezie.
  32. Dacă în timpul zilei mănânc puţin, seara, când mă întorc de la cursurile de actorie, îmi cumpăr o îngheţată cu fulgi de ciocolată.
  33. Unul din cele mai bune lucruri care mi s-au întâmplat vreodată este că sunt femeie. În acest fel ar trebui să simtă toate femeile.
  34. Hainele trebuie să fie suficient de strâmte încât să se vadă că eşti o femeie, şi suficient de largi încât să se vadă că eşti o doamnă.
  35. Natural, există vremuri când fiecare femeie pare să fie flatată, tinde să simtă că este cea mai importantă în lumea cuiva. Numai un bărbat poate să-i dea această impresie.
  36. Succesul îi face pe atât de mulţi oameni să te urască. Mi-aş fi dorit să nu fie aşa. Ar fi minunat să te bucuri de succes fără a vedea invidie în ochii celor din jurul tău.
  37. Frumuseţea şi feminitatea sunt fără vârstă şi nu pot fi contrafăcute, iar strălucirea, deşi fabricanţilor nu le place asta, nu poate fi produsă în serie. Nu adevărata strălucire; aceasta se bazează pe feminitate.
  38. Dacă poţi face o fată să râdă, o poţi convinge să facă orice.
  39. Toţi ar trebui să începem să trăim înainte să îmbătrânim. Teama este stupidă. La fel sunt şi regretele.
  40. Mi-am dorit sa devin o mare actrita si sa fiu fericita atat de mult pe cat este posibil. Dar cine este fericit?article-2630449-1DC85A7800000578-182_634x757.jpg
  41. Nu mă deranjează să trăiesc într-o lume a bărbaţilor, cât timp pot fi o femeie.
  42. Ceea ce vreau să spun: că ceea ce lumea are nevoie într-adevăr este un sentiment de rudenie. Toată lumea: stele, muncitori, negrii, evrei, arabi. Suntem cu toţii fraţi.
  43. Sincer, nu m-am considerat niciodată o frumuseţe de excepţie. Singura mea grijă era să am ce să mănânc. Acum trebuie să am grijă să nu mănânc prea mult. Nu făceam deloc exerciţii.
  44. Dă-i unei fete pantofii potriviţi şi va putea cuceri lumea.
  45. Nu ştiu cine a inventat tocurile, dar toate femeile îi sunt datoare.
  46. O femeie ştie prin intuiţie, sau instinct, ceea ce este cel mai bine pentru ea.
  47. Ştiu că am aparţinut publicului şi lumii, nu pentru că aş fi fost talentată sau extrem de frumoasă, dar pentru că nu am aparţinut nimănui altcuiva.
  48. Uneori, cred că ar fi mai uşor să eviţi bătrâneţea, să mori tânăr, dar în acest fel nu ţi-ai împlini viaţa, nu-i aşa? Nu te-ai cunoaşte niciodată pe de-a întregul.
  49. Înainte de căsătorie, o femeie trebuie să facă dragoste cu un bărbat ca să-l păstreze lângă ea. După căsătorie, ea trebuie să-l păstreze lângă ea pentru a face dragoste cu el.
  50. Dragostea este atât de prost înţeleasă, însă este cea mai dorită afecţiune a inimii care slăbeşte creierul, îţi face ochii să strălucească, obrajii să roşească, tensiunea arterială să crească şi buzele să se umezească.
  51. Nu mi-am făcut niciodată iluzii că aş fi o mare actriţă. Ştiam că sunt o actriţă de mâna a treia. Îmi puteam simţi lipsa de talent, ca şi cum aş fi purtat haine ieftine pe dedesubt. Dar, Doamne, cât de mult am vrut să învăţ, să mă perfecţionez!
  52. Un sex-simbol devine un lucru. Eu urăsc ideea de a mă transforma într-un obiect. Dacă totuşi sunt sortită a deveni un simbol, atunci, dintre toate lucrurile pe care aş putea să le reprezint, prefer sexul. Este ceva cât se poate de natural şi de firesc.
  53. Tot ceea ce îşi doreşte o femeie este ca un bărbat să îi dovedească faptul că nu sunt toţi la fel.
  54. Cât de greşit este din partea unei femei să se aştepte ca bărtbatul să îi construiască lumea pe care şi-o doreşte, decât să şi-o creeze singură!
  55. Băieţii cred că fetele sunt precum cărţile: dacă o copertă nu le atrage atenţia, nu se obosesc să citească ceea ce este scris înăuntru.
  56. Pentru toate femeile care se consideră grase pentru că nu poartă cea mai mică marime la haine: TU eşti frumoasă, societatea este cea urâtă!

 

  Te pup și te îmbrățișez cu drag!  

Mă găseşti şi pe Bloglovin’

expo-marilyn-monroe.jpeg

 

 

Leave a comment